O blog de Gravata

contacontos


Qué busco ?

sábado, 6 de octubre de 2012

O rap de O coelliño Branco

 Deixovos a seguir o rap do coelliño branco que cantamos está mañá todos xuntos. Estivo chulisimo!!!! Xa me contaredes se o cantastes na casa!!!

 
O coelliño branco
o caldo vai facer
dúas ou tres coles
a horta foi coller.

(retrouxo)Peta que te peta

               moito hai que petar
               pero a cabra
               non vai marchar.

Anda que te anda
a un boi atopou
do medo que tiña
eu non vou.

(retrouxo)

Anda que te anda
a un can atopou
do medo que tiña
eu non vou.

(retrouxo)

Anda que te anda
a un galo atopou
do medo que tiña
eu non vou.

(retrouxo)

Anda que te anda
a formiga atopou
non tiña ningún medo
eu si que vou.

(retrouxo)

Pica que te pica
Rabiga picou
e desta maneira
a cabra marchou.

(retrouxo)

No hay comentarios:

Publicar un comentario